نکات کلیدی و طلایی برای سئوی درون صفحه ای
سئوی درون صفحه ای در واقع از همان ابتدای کار شروع خواهد شد و وقتی شما قصد احداث یک وب سایت را دارید باید به طور ویژه توجه مستقیمی به سئوی درون صفحه ای پیش از برون صفحه ای داشته باشید.
در ادامه ی این مطلب در خدمت شما عزیزان هستیم با نکات مهم درباره سئوی درون صفحه ای وب سایت ها.
چک لیست توضیحات متا
- آیا تگ توضیحات شما شامل کلمه کلیدی هدف گذاری شده در متن می باشد؟
- آیا تگ توضیحات شامل 150 کاراکتر می باشد؟
- آیا در محتوای توضیحات خود از مترادف ها جهت فهم بهتر مخاطب استفاده شده است؟
- آیا تگ توضیحات برای هر صفحه منحصربه فرد می باشد؟
چک لیست هدینگ صفحه
- آیا صفحات سایت شما دارای تگ h1 می باشند؟
- آیا در هر صفحه تنها یک تگ h1 وجود دارد؟
- آیا کلمه کلیدی شما در تگ h1 موجود است ؟ و آیا در ابتدای هدینگ از این کلمه استفاده شده است؟
- آیا محتوای تگ h1 منحصر به فرد می باشد؟
- آیا در صفحه تگ h2 نیز وجود دارد؟ اگر بله، محتوای آن با h1 متفاوت بوده و شامل کلمه کلیدی هدف است؟
چک لیست محتوای صفحه
- آیا کلمات کلیدی اصلی در پاراگراف اول مطلب شما وجود دارد؟
- آیا تعداد دفعاتی که از کلمات کلیدی استفاده کرده اید بهینه می باشد؟
- آیا محتوای شما بیش از 500 کلمه است؟
- آیا شما برای هر صفحه محتوایی بدیع و منحصربه فرد دارید؟